Pages

Wednesday, March 31, 2010

Mind Cramp

Dah beberapa purnama aku agak, aku tak hupdate blog nih.... kemalasan yang melanda jiwa aku berada di tahap paling tinggi. Dalam malas-malas aku tuh, 2 season The Mentalist aku habiskan, ni pun tengah melayan Heroes Season 1. Banyak gak citer yang aku donlod tak tengok-tengok lagi.




The Mentalist nih ala-ala Prison Break gak, banyak pakai kepala hotak untuk solve problem, cuma The Mentalist nih, dia solve satu-satu case tuh dengan cara menipu orang. Kalo korang ada nengok movie Sherlock Holmes yang baru-baru nih, ala-ala camtu la dia berpikir, habis review citer yang aku nengok. Sambung.


Sepanjang aku tak berblog nih, banyak gak aktiviti aku sertai, antaranya brainstorming pemuda kat Basung, Usrah Kelompok ( Surau Khairul Losong & Surau Al-Amin ), Liqa' Amilin, Liqa' Nuqaba', mesyuarat bulanan, jamuan PASTI, dan yang terakhir semalam, mesyuarat sukan PASTI peringkat Dun Wakaf Mempelam. Aktiviti aku diteruskan atau perkataan lainnya disambung esok, Al-falah peringkat Cawangan Wakaf Mempelam dan Merbau Patah.


Minggu lepas aku ada cadang nak wat Operasi Tawan Bukit Besar, jangan salah faham erk, bukan panjat bukit pun, joging naik ke puncak tu jer... takyah panjat-panjat, lari jer ikut track yang dah di tar untuk laluan pacuan 4 roda. heheheh... Tengok la camner, Jang dah call tadi tanya status operasi tu jadi ke tak. Kepada member-member sumer,kalo jadi kan aku msg la korang, kalo korang tak dapat pape msg dari aku, faham-faham jer lah. Kuang3x.


Setakat ini dahulu sedara-sedari sekalian untuk hari ini. Nanti aku hupdate lagi.


p/s : Aku bz giler sampai blog hadi pun aku tak sempat baca, bese blog hadi aku bukak dulu sebelum aku bukak paper. huhuhu...

4 comments:

  1. kalu xdok aral yg melintang di tengah jalan, bulan 5 InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. kalau aral tu melintang tepi jalan...nak kira macam mana tu?

    buat2 tak nampak?

    ReplyDelete
  3. aral tu apa ke mbde sebenarnye?

    ReplyDelete