Pages

Thursday, January 7, 2010

sukarnya...

Keadaan office baru aku agak menyukarkan aku berblog dari pejabat, dulu posisi komputer aku dihalang oleh dinding-dinding batu, tapi sekarang sebelah aku jer dah terjelepuk member aku... ( Tak seorang pun bebudak office aku tau kewujudan blog nih ).

jadi terpaksala aku berblog dari umah. kat umah, aku sangat susah nak merajinkan diri untuk mengayat dalam blog, baik layan movie yang aku donlod kat opis tuh. kat opis takkan nak layan movie kot brother, walau bosan tahap tertinggi sekali pun. tu la kebiasaannya aku mengayat kat opis, mengisi masa tak buat kerja dengan kerja-kerja berfaedah.

untuk meningkatkan rase rajin aku kat umah ni, aku dengan rajin dan rela hatinya telah meng"interior design"kan bilik aku, bagi mood aku up sikit nak mengayat. skang aku agak selesa dengan keadaan bilik aku yang makin teratur... ingat nak beli lcd tv 52 inch, letak kat dinding bilik nih, siap ngan dvd/blueray player ngan decoder astro byond sekali. Tambah sound box besar-besar ckit. kasi gegar aku punyer bilik, baru semangat wat kerja. Ada sape=sape nak jadi penaja?.. hehehe.

aritue aku ada janji nak up gambo banjir, arini baru aku teringat balik nak up gambo-gambo tuh sumer.








aku dengan aina... budak kecik ni taknak naik umah maen banjir







sepupu aku dari kemaman join sekali mandi banjir







action dalam air







umah pakcik aku ditenggelami air







garaj kereta jadi garaj bot







berendam







kembar naik bot







kembar nak balik kemaman, bukan naik bot tu balik sana....







riang gembira di dalam air

6 comments:

  1. lu pandai mengarang bro.. gua suggest lu jadi penulis.. blh?? ada brani??

    ReplyDelete
  2. kalo karang cincai-cincai wa brani la bro, kalo nk jadi penulis tu wa tak berani bro...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. http://www.subcide.com/tutorials/csslayout/index.aspx

    ReplyDelete