Pages

Friday, December 25, 2009

fenomena

aku rase cam da setengah abad aku tak hudpate blog aku neh, bukan tak tau apa nak taip, tp mlas nk menaip. Takde ke alat-alat @ hardware @ software yang boleh memudahkan orang berblog? contohnya, hanya perlu fikir apa yang nak di taip, terus boleh masuk dalam posting baru. huhuhu.. giler malas punyer manusia.

fenomena biasa yang sering berlaku di kalangan bloggers ialah masalah nak beristiqomah, konsisten la maksudnye tuh. Derang ni sumer bukan takder idea, banyak jer, tp nak login masuk ke account blog tu yang derang malas. Tapi kalo da terlampau bosan cam keadaan aku pada saat dan ketika ini, aku taip la jugak...

arinie secara pukul ratanya memang opis aku dibuka macam biasa. tapi jam 10.29 pagi, hanya body aku sorang jer ada kat sini, pastu dgn jemputan majlis kaco syura( betul ke eja syura tuh, cam eja nama awek jerk..) umah doktor(bos aku), pastu kenduri kawen cheno, majlis cuko kepala anak ali ( Bukan cuko kepala, cuko rambut atas kepala anak dia ), jemputan melihat new born baby Murni, aku rase takat pukul dobblas tengahari jer kerjaya aku arini.

papepun, kepada semua, selamat mengaco bubur asura, selamat pengantin baru, selamat bercukur kepala, tahniah atas kelahiran insan baru, dan jugak tidak dilupa, tahniah kepada semua peserta Konvensyen Kepimpinan Muda Pas Negeri Terengganu yang diadakan semalam, kerana penyertaan yang di luar sempadan pemikiran aku. huhuhuh... tata

0 comments:

Post a Comment