Pages

Sunday, October 18, 2009

bukan salah ku..

Ramalan aku tak menjadi, bukan krisis kepimpinan yang di bincangkan sekitar perjumpaan aku dengan pak 'menteri' malam tadi. Ianya pasal aku. Ya, aku, yang sedang menunggu persetujuan beberapa pihak untuk bekerjasama, tapi bukan di sini, tapi di bandar metropolitan KL. Dengan berbekalkan sedikit sabun buku, dan seorang sahabatnya yang laen memegang berus besi, mereka cuba mencuci aku secuci-cucinya. Aku terkedu, terkesima, ter'batu' sambil melayani citer thai yang terpasang di tempat perjumpaan tersebut.Ternyata awek di dalam citer Thai tu lebih mengujakan aku daripada cucian mereka.

Yang lebih mengejutkan, mereka turut menawarkan kerjasama bernilai sopoloh ribu duit malaysia, bagi mengekang kerjasama aku di bandar metropolitan tu. Disamping membincangkan pro dan kontra cara hidup disini dan disana. Aku yang telah lama berada di persimpangan belum lagi dapat memilih jalan yang terbaik untuk dilalui. Sehingga akhir cucian mereka pun, aku masih berdiri simpang tersebut. Kaku, beku, dungu, tdo.



Senyap..................... Tenang............... Aman....................



Esok jer la aku pikir, aku nak settlekan Projek aku dengan Najmuddin yang bernilai RM 180,000,000 nih.

0 comments:

Post a Comment