Pages

Tuesday, October 27, 2009

Dewa bosan

Tiba-tiba dewa bosan merasuk jiwaku.... cam nak giler rasenya. Nak ajak bebudak ni keluar, aku yang malas nak keluar. Tapi kalo ada yang mengajak, aku laju jer nih. Time-time camni la, phone mahal aku taknak berbunyi. Kalo tak, asyik duk memekak jer...

Kepala da biol da ni, Criminal Minds da 2,3 episod aku abes nengok. Ni yang terbukak blog mengarang kerang di lautan nih. Ada sesuatu yang sedang berputar dalam kepala otak aku yang genius ni, tapi tak dapat diluahkan lagi sehingga ada hitam putihnya, baru leh aku citer kat korang.

Tengah pikir nih, tapi tak tau nak pikir apa, jadi malam ni aku bagi korang resepi jus kurma, resepi ni pun aku dapat masa aku terjah kat blog hanamemories . Idea nak wat jus kurma nih, aku dapat masa aku bukak peti ais jap tadi, terpandang la plak lebihan dagangan kurma-kurma masa raye aritue. Jadi aku pun search tenet nih cari resepi, sat lagi nak try buat la....



Kredit tu hanamemories, aku amik gambar ni tak mintak kebenaran pun dari tuan blog dia. Pape pun, time kasih Kak Hana( Tuan punya blog~ aku agak-agak la nama dia Hana )

Resepi bleh nengok kat blog dia... aku terliur kat gambo jus tu jer.... hehehehe

0 comments:

Post a Comment