Pages

Tuesday, April 13, 2010

Semperit tersepit

Tajuk posting aku kali ni memang takde kena mengena dengan apa yang aku ingin ceritakan. Hanya tajuk yang tidak membawa apa-apa makna. Sekadar mengisi waktu 'kosong' masa kerja kat pejabat.


Isu kahwin, bukan aku yang nak kawen, orang laen la. Bab penting dalam kehidupan sesetengah orang. Pada aku, tak sampai masa lagi kot. Kadang-kadang terfikir jugak, tapi biasanya aku abaikan jer bile pemikiran bab kawen ni sampai ke otak aku. Tak berani nak fikir, macam berat sangat jer... Tapi tu sumer pemikiran pada masa blog ni dikarang la. Lepas nih tiada siapa yang tahu...


Kepada semua yang bakal mengakhiri zaman bujang korang, tahniah diucapkan. Jangan lupa plak nak jemput aku. Tak jadi pengapit pun, tukang perabih nasi minyak pun jadi. aeman tak kesah sangat. Jangan ambil serius topik nih, ianya tidak membawa maksud apa-apa samada yang tersurat atau tersirat. Cuma menaip apa yang melintas di fikiran aku sahaja.




Cukup ke? macam tak cukup jer...

Upah jurugambar tuh, panggil shazwan jer...huhuhu

0 comments:

Post a Comment