Pages

Saturday, October 10, 2009

my 3rd blog trial...

ni kali ke 18kali a.k.a 3kali percubaan aku nak memulakan aku memblog kan diri, tak tau la aku leh consistent@istiqamah ke tak kali ni, tapi belasah jer la... pasal aku dah berbulan termenung depan laptop ni, tak pape kerja. projek yang aku handle pun, takde respond2 lagi. mangkuk tul....
projek terakhir yang aku handle pun ( bukan projek company aku, projek luar), da settle, ada 2,3 bugz yang aku malas lagi nak repair..... tunggu la mood rajin aku datang, aku repair la nanti, lagi pun tak urgent sangat.

semalam aku kluar melepak ngan member-member pi pekena 'celuk tepung' kat pantai teluk ketapang. sebelah terengganu airport, peh pari dia sedap giler, sehingga menjilat meja. dengan angin menderu, pinggan, mangkuk dan gelas semua beterbangan dek kerna angin yang kuat teramat tuh, tapi kitorang maintain jer menjilat jari seadanya.

semalam aku open, pasal aku da kelentong member aku ni nak pi bagan pinang, aku ingatkan dia tak percaya, sekali hambik ko, dengan beg-beg dia bawak. nak pecah perut kitorang sumer gelakkan dia... sabo ajer la yoep, den mintak maaf le bebanyak. janji, akan buat lagi....


Photobucket


Mangsa tipu di kedudukan kanan sekali... heheheh

0 comments:

Post a Comment